.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغازفعاليت ستادهای انتخاباتي از 15 مهر

رييس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعاليت‌هاي ستادهاي انتخاباتي سراسر كشور از پانزدهم مهر ماه خبر داد و گفت:‌ بر طبق زمان‌بندي اعلام شده ازسوي وزارت كشور در اين تاريخ ستادهاي انتخاباتي رسما فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.

صفرعلي براتلو در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: پس از آغاز فعاليت‌هاي ستاد انتخاباتي در كشور ازجمله استان تهران، طي يك نشست خبري آخرين فعاليت‌ها و بحث‌هاي مربوط به انتخابات در استان تهران را مورد توجه قرار مي‌دهيم.

وي در ادامه با تاكيد بر اين كه بحث انتخابات در استان تهران طبق روال خود پيگيري مي‌شود، اظهاركرد: در اين راستا به طور ثابت هفته‌اي يك بار با فرمانداران جلسه داريم. و موارد مختلف اجرايي و اقداماتي كه بايد در مسير منتهي به انتخابات مجلس شوراي اسلامي پيگيري شود را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهيم.

براتلو خاطرنشان كرد: با توجه به تهمت تقلب كه به انتخابات رياست جمهوري زده شد، فكر مي كنيم كه ما بايد با مردم بيشتر از گذشته حرف بزنيم وساختار انتخابات را براي مردم تشريح كنيم، ضمن اين كه معتقديم اگر اين ساختار براي مردم به خوبي تشريح شود و مردم عملا بدانند كه در پروسه انتخابات كار دست خودشان است، گام رو به رشدي برداشته‌ايم.

رييس ستاد انتخابات استان تهران افزود:‌مردم بايد بدانند كه وجود هيات‌هاي اجرايي به اين معني است كه كار دست معتمدين مردم است و پس از آن حوزه‌هاي انتخابيه كه در مدارس و مساجد برپا مي‌شوند، مملو از افراد معتمدي است كه از بين خود مردم انتخاب شده‌اند.

براتلو تاكيد كرد:‌ما مي خواهيم در راستاي انتخابات مجلس نهم با مردم بيشتر حرف بزنيم وبيشتر از گذشته قوانين انتخابات را براي مسوولين و مردم تشريح كنيم.

وي همچنين با اشاره به تشكيل اتاق‌هاي فكر بين مسوولين استاني و فرمانداران گفت كه در حال حاضر اين جلسه با محوريت فرمانداران برگزار مي‌شود و ممكن است در اين جلسات مهمان دعوت كنيم، ولي به هر ترتيب چارچوب كلي مشخص شده است.

براتلو همچنين در پاسخ به اين سوال كه‌ آيا در حوزه‌هاي انتخابيه استان تهران شاهد تغييرات خواهيم بود، گفت:‌با توجه به اين كه استان البرزازاستان تهران جدا شده است، يك مقدار ازحوزه‌هاي انتخابيه قبلي به سمت استان البرز رفته است، ضمن اين‌كه چند شهرستان جديد نيز در استان تهران تشكيل شده و ممكن است براساس ابلاغيه وزارت كشور برخي از شهرستان‌ها همچون اسلامشهر از تهران مستقل شوند، اگرچه اين موضوع هنوز قطعي نيست، پس درنهايت ما منتظريم كه بحث افزايش تعداد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در قانون به سرانجام برسد تا براساس آن تغييرات را مورد توجه قرار دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيد 25 شهريور 1390
آقا تورو خدا به خودتون زحمت نديد! نيازي نيست با مردم حرف بزنيد، مردم خودشون ميدونن كه تو انتخابات تقلب نشده!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.